Ukmergės r. Želvos pagrindinė mokykla

Kviečiame susipažinti su Ukmergės r. Želvos pagrindine mokykla     

Kodėl mes einame į mokyklą?

Mums visiems yra svarbu mokytis. Todėl mes einame į mokyklą.

Mokykloje mes:

  • Gauname naujų žinių.

Pavyzdžiui, sužinome,kaip žmonės Lietuvoje gyveno anksčiau.

  • Išmokstame naujų dalykų.

Pavyzdžiui, išmokstame skaičiuoti.

Taip pat mokykloje mes:

  • Augame.
  • Geriau suprantame pasaulį.
  • Susipažįstame su kitais žmonėmis.

Kai mes baigiame mokyklą, mes gauname pažymėjimą. Pažymėjimas yra dokumentas.

Pažymėjime gali būti parašyta:

  • kokią mokyklą mes baigėme,
  • ką mes žinome,
  • ką mes mokame daryti.

Kiek laiko mes turime mokytis?

Lietuvoje žmonėms būtina mokytis iki kol jiems sueina 16 metų. Kai žmogui sueina 16 metų, jis pats gali nuspręsti, ar nori mokytis toliau.

Mokinys toliau gali mokytis:

  • 11–12 klasėje,
  • profesinėje mokykloje.

Koks yra Pagrindinės mokyklos adresas?

Pagrindinės mokyklos adresas yra

  • J.Vaišučio g.12, Želva, Ukmergės r., LT-20208

Autoriai

  • Teksto originalą parengė 
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: 

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
8. 14.45—15.30
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 10.00—10.45
  • 4. 11.10—11.55
  • 5. 12.10—12.55
  • 6. 13.05—13.50
  • 7. 13.55—14.40
  • 8. 14.45—15.30